.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید آیت‌الله طبرسی به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در مازندران
امام جمعه ساری گفت: برای اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب کارگروه اقتصاد مقاومتی باید در استان تشکیل شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی نشات گرفته از اسلام است، تصریح کرد: دین اسلام ضمن توجه به مبانی اعتقادی به مباحث اقتصادی مسلمانان نیز توجه ویژه و جدی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه ایران اسلامی توانمندی مناسب در تامین نیازمندی‌های خود دارد، خاطرنشان کرد: از توانمندی‌های موجود کشور برای رفع تنگناهای اقتصادی باید به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اسلام به توانمندی اقتصادی مسلمانان تاکید فراوانی شده است، افزود: اسلام می‌خواهد مسلمانان در مباحث اقتصادی به دیگر امت‌ها وابسته نباشند.

طبرسی با بیان اینکه اقتصاد نفتی و دولتی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست، افزود: باید برای رفع مشکلات اقتصادی از ظرفیت مردمی کمک بگیریم.

وی با اعلام اینکه اسلام بهترین الگو‌ها را برای پایداری اقتصادی ارائه کرده است، گفت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی باید به صورت عینی در مازندران اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در استان شد و گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی باید به صورت عملیاتی اجرایی شود.

وی خواستار حمایت از سرمایه‌گذاری در استان شد و ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با سالم‌سازی اقتصاد بر روی زمین نماند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: دشمن برنامه دارد تا ایران اسلامی را از نظر اقتصادی خلع سلاح کند و از هر روش و برنامه برای اجرای این امر استفاده می‌کند.

وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: زندگی این بانوی بزرگوار اسلام باید برای همه بانوان ایرانی و مسلمان الگو شود.

طبرسی خاطرنشان کرد: جامعه غربی به دلیل نداشتن الگو مناسب دچار انحطاط و دگرگونی شد.

وی ادامه داد: غربی‌ها از زن استفاده ابزاری می‎کنند و این خلقت خدا را برای رسیدن به مقصد شیطانی خود استفاده می‎کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش‌های استکبار برای یکپارچه‌سازی خاورمیانه تحت امر اسرائیل افزود: روشنگری امام راحل و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع دستیابی اسرائیل به اهداف شوم خود شد.

به گزارش فارس، ‌طبرسی در پایان به سفر خفت‌بار اوباما به کوبا و آرژانتین اشاره کرد و گفت: به دلیل روحیه استکبارستیزی سران این کشور‌ها مردم آزاده این دو کشور مخالفت شدید خود را اعلام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.